幼稚的愛(PUPPY LOVE 

52年前(哇 ~~!故事太老啦!),在那純樸的鄉下農村,夕陽西下,彩霞滿天,晚風輕拂楊柳樹,一對小男女生手牽著手(不是鹹豬手),散步在小河堤上,天真無邪的笑容泛著快樂的光芒,男生18歲,女生13歲(甚麼才13歲?國小6年級?)當時流行一首西洋歌曲叫「幼稚的愛(PUPPY LOVE )」

And they called it puppy love ★★★ 人們說那是幼稚的愛

Oh,I guess they'll never know ★★★ 我想他們永遠不會明白

How a young heart really feels ★★★ 年輕的心真正的感受

And why I love her so ★★★ 還有我為何如此愛她

And they called it puppy love ★★★ 人們說那是幼稚的愛

Just because we're in our teens ★★★ 只因為我們才十幾歲

Tell them all it isn't fair ★★★ 告訴他們這不公平

To take away my only dream ★★★ 竟奪走我唯一的夢

I cry each night my tears for you ★★★ 我每晚都為妳哭泣

My tears are all in vain ★★★ 淚水卻是白流

I'll hope and I'll pray that maybe someday ★★★ 我期盼我祈禱有一天

You'll be back in my arms once again ★★★ 妳會重回我懷抱

Someone, help me, help me, help me please ★★★ 有誰能夠幫幫我呢

Is the answer up above ★★★ 答案是否就在天上

How can I,how can I tell them ★★★ 我該如何告訴他們

This is not a puppy love ★★★ 這不是幼稚的愛

https://www.youtube.com/watch?v=RzOXPc1K1kQ

arrow
arrow
    全站熱搜

    勤學佛堂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()